بهترین و مطمئن ترین راه تقدیم دادخواست به دیوان عدالت اداری «دفاتر خدمات الکترونیک قضایی» در سراسر کشور است
تأکید رئیس دیوان عدالت اداری برتکریم ارباب رجوع

رئيس ديوان عدالت اداري گفت: تکريم ارباب رجوع و کسب رضايتمندي مردم در درجه اول اهميت است و در اين زمينه حسن سلوک با ديگران بايد مدنظر همه کارکنان باشد.

به گزارش  روابط عمومي  ديوان عدالت اداري، حجت الاسلام و المسلمين محمد منتظري در  افتتاحيه نخستين دوره دادرسي ديوان عدالت اداري براي مديران دفاترافزود: هدف از برگزاري اين دوره ارتقاي سطح علمي مديران دفاتر و تلاش براي رفع نواقص به منظور دستيابي به نتيجه مطلوب براي پيشبرد امور دفاتر ديوان است.
وي با اشاره به لايحه ديوان عدالت اداري مطرح در دستور کار مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: تغييراتي در اين لايحه صورت گرفته است و اداره کل آموزش بايد با برگزاري دوره‌هاي آموزشي، اطلاعات مديران دفاتر دراین زمینه را  افزايش دهند  تا زمان ابلاغ اين قانون، مديران و کارکنان نسبت به آن اشراف کامل داشته باشند.
رئيس ديوان عدالت اداري با تأکيد برضرورت  تحصيل دانش در همه ابعاد زندگي، بحث افزايش دانش مديران شعب ديوان عدالت اداري را تأثيرگذار بر بازدهي مناسب دانست و گفت: در اين صورت کارکنان از خطا مصون خواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمين منتظري از مديران ديوان خواست به منظور افزايش توانمندي‌هاي علمي کارکنان درتعامل سازنده با معاونت آموزش موجبات تسلط بيشتر آنان براي اجراي امور محوله را فراهم کنند.
وي در پايان از زحمات معاونت آموزش در برگزاري اين دوره‌ها قدرداني کرد.

 

دسته بندی ها

پیغام شما با موفقیت ارسال شد

ارسال دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ها از فرم پایین صفحه استفاده نمایید.

کاراکترهای باقی مانده : (1000) حرف