بهترین و مطمئن ترین راه تقدیم دادخواست به دیوان عدالت اداری «دفاتر خدمات الکترونیک قضایی» در سراسر کشور است
رئیس دیوان عدالت اداری:
ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع از اولویت های دیوان می باشد

رئیس دیوان عدالت اداری در نشست هم اندیشی با مدیران دفاتر شعب ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویت های دیوان دانست.

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در نشست هم اندیشی مدیران دفاتر شعب دیوان عدالت اداری به بررسی ارائه راهکارها، نظرات و پیشنهادات از سوی کارکنان پرداخت و گفت: به دنبال اجرای برنامه های تحولی هستیم تا با کمک شما بتوانیم جایگاه خوب دیوان را به جایگاه عالی ارتقاء دهیم.

رئیس دیوان عدالت اداری ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویت های دیوان دانست و افزود: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد  تا مردم با احساس رضایت از دیوان خارج شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اکثر سازمان ها و دستگاه اجرایی مشترک است، گفت: باید در برابر مشکلات ایستادگی کرد تا از آن سربلند خارج شویم چرا که هرگز یک زندگی ایده آل بدون دست و پنجه نرم کردن با مشکلات برای انسان بوجود نمی آید.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ضرورت دارد کارکنان نظام اداری خود را خدمتگزار و کارگزار مردم بدانند، گفت: زمانی که دید کارکنان به مردم، مافوق مسائل مادی بوده و اصلاح شود کار کردن به مثابه خدمت نمودن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در ادارات می شود.

در ادامه مدیران دفاتر شعب حاضر در اين نشست به بيان مشکلات، سوالات، نظرات، پيشنهادات و ديدگاههاي مورد نظر خود پرداختند و رئیس دیوان عدالت اداری نیز به طور شفاف پاسخ های لازم و رهنمودهای مناسب را ارائه نمود. که اهم موضوعات حول محورهایی شامل: حجم کاری بسیار بالا، کندی و قطعی سیستم، اجرای احکام دیوان از سوی دستگاه های اجرایی، پاسخگویی به ارباب رجوع و.... بود.

پیغام شما با موفقیت ارسال شد

ارسال دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ها از فرم پایین صفحه استفاده نمایید.

کاراکترهای باقی مانده : (1000) حرف